ROBOTTI-YHDISTYS RY

Robotti-yhdistys ry / ROBOT ASSOCIATION

Robotti-yhdistys ry:n tavoitteena on olla mukana asiantuntijana palvelurobotiikan hankkeissa, robotiikan tutkimuksessa ja kehityksessä, toimia aktiivisesti robotiikan koulutus- ja harrastustoiminnassa sekä tuoda käytännön läheisesti tietoa roboteista.

Robotti-kerhomme sopivat niin aloittelijoille kuin kokeneemmille rakentelijoille. Voit ohjelmoida robotin liikkeet, käyttäytymisen, valot ja äänet haluamallasi tavalla. Opit ohjelmoinnin alkutaipaleella oleville suunnatulla Scratch-ohjelmointikielellä ja edistyneemmät pääsevät kokeilemaan Python-ohjelmointikielellä. Näillä opeilla voidaan ohjelmoida mm. Lego-robotteja.

Käytössämme olevat robotit ovat ns. STEM-robotteja (Science, Technology, Engineering ja Mathematics) niin koulu kuin koti käyttöön.

Robotti-yhdistys kokoontuu säännöllisesti 2-viikon välein Joensuussa ajankohtaisten robottiteemojen puitteissa.

*****  Robotiikkaa ja ohjelmointia kaiken ikäisille *****

ROBOILLAT JOENSUUSSA KEVÄT 2024

MIETEn työpaja, Kirkkokatu 18a, Joensuu

Klo 17.00 - 18.00 Robotiikkaa nuorille

Klo 18.00 - 19.30 Robotiikkaa kaikille

Toimintaillat: 10.1. 24.1. 7.2. 21.2. 5.3. (vko 10) 20.3. 3.4. 17.4. 15.5. 29.5.

Roboiltoihin pääset tutustumiskäynnin jälkeen liittymällä jäseneksi, jäsenmaksumme on 30€ vuonna 2024

Lisätietoja: roboinfo (#) robotti-yhdistys.fi